جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

با بال شوق

 

آفرینش فقط در مواضع رو در رو شکل پذیری ها و تحقق پذیری های خود را نمایان می کند:

آنهم فقط به مشتاقان پر تلاش. او هرگز اسرار خود را همچون شراب پخته ای به جام

ادراکات هیچ فردی نمی ریزد. آنچه که باید بالاخره همچون دایره ای انسان تکامل یافته را

در برگیرد فقط در جریان رابطه های رو برویی و دو جانبه او و فقط هم با عشق و فعالیت های

مستمر او  واقعیت می یابد.

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

می دانم که تنهایی و پر از حس خالی شدن

می دانم که چقدر با هوای تازه فاصله داری

می دانم که دلت گرفته وسخت غمگینی

سرت را روی شانه های من بگذار

و اشک چشمانت را به قلب من بسپار

نیاز من و تو یکی است

پس دستانت را به من بسپار

سهیلا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ

در سخت ترین لحظات در تلخترین روزها ودر غمبارترین ایام در مواقعی

که واقعا به تو نیاز دارم مرا تنها و به خودم وامگذار در لحظاتی که

احساس می کنم در باتلاق گرفتاری ها و الودگی ها فرو می روم و

مشکلات و سختی ها به سراغم می اید تو فقط کمکم کن تو فقط

ارامم کن با تو می خوانم با تو می مانم و با تو همیشه سبز خواهم بود


سهیلا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ

یک قلب پاک از تمام معابد جهان زیباتر است

یک خفته به خواب اسمان از تمام اندیشه ها بیدار تر است

یک چشم شرجی از تمام دلهای شوریده شیداتر است

یک عشق حقیقی از تمام بنفشه های باغ چیدنی تر است

یک سپیده دم خیال از تمام دشت های سبز دیدنی تر است







آرزو پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.deledaryaiman.persianblog.ir

سلام .هی می آپی و مارو خبر نمیکنی.نوشتت زیبا بود

مینا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://sheida_tanha.persianblog.ir

من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد


نوبت خاموشیم سهل و آسان میرسد


من که میدانم به این دنیا وفایی نیست


میان مرگ و زندگی قراری نیست


پس چرا عاشق نباشم



سلام مرسی یادم کردی
به من سر بزن دوباره
محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد