جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

هر آنکس که سعادت و رستگاری خود را در نفس خویش بجوید نه ضرری به جهان می رساند نه

نفعی. او با جهان رابطه ندارد .فقط آنکس که به واقعیت جهان ایمان بیاورد می تواند با کل جهان

و سپس اجزای آن رابطه متقابل بر قرار کند .در کشاکش این رابطه هاست که آدمی شخصیت و

خود واقعی اش را می یابد و باخودش هم رابطه نزدیک بر قرار میکند.« مارتین بوبر»

  

نظرات 5 + ارسال نظر
VpnServ دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید

آریانا آریارمن پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.ariarman.persianblog.ir

درود بر شما دوست زرین سرشت
سپاس بی پایان دارم از اینکه گام بر چشمانم گذاشتید و به دیدارم آمدید.
با خودکامگی خود در آبادانی اندیشه به دیدارتان نشسته ام...
امید دارم همواره مانا و نویسا باشید.
بدرود

pari شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام
با اجازه ی شما اینجا سخنی از آنتونی رابینز که درباره ی نفس نقل کنم که بی ارتباط به مطلب زیبای شما نیست.
ایشون میگن:
if you do not conquer self you will be conquered by self.

مهری پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام خوبی رضا جان مهری هستم ایمیلهاتونو دوستم می خونند بعدش میاد به من میگه آخه سیستم خانه مون راقطع کردن .دیگه سیم کارت نمی خوام فقط دوست دارم همدیگر را ببینیم یکی از نامه هاتون را خواندم متشکرم مریض شده ام رضا جان برایم کتابهای ارزان قیمت در مورد زیبایی پوست و ناخن از این نوع کتابها برایم می فرستید ؟ می خوام سرگرم شوم ،به خاطر تمام محبتهایت تشکر

سکوت برکه شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.ashwghwbaubodan.blogfa.com

سلام
من سکوت برکه ام
خیلی وقت پیش مطالبتون گرفتم بخونم
خوندم و اعتراف میکنم سنگین بو د
اما با همه ی اینا احساس میکنم یه چیزهایی گرفتم
اما فکر کنم باید دونست که شما با چه دیدگاهی به مطالب نگاه میکنید ؟
خیلی مایلم با عقایدتون بیشتر آشنا بشم
فلسفه مورد علاقه ی منم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد