جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

جهان رابطه ها

جهان رابطه ها به وسیله توی جاویدان به هم پیوسته و متصلند

 

آمد و با گرمی گفت : دوستت دارم

قلبش رئوف بود و پر از ترانه ها و عاشقانه ها

منم اومدم بگم

اما دلم لرزید

زبانم بند آمد

واژه ای سنگین بود و سخت مسئولیت آور

اما گفتم گفتم تا از عمل به زیبایی چیزی کم نگذاشته باشیم.

از دور دیدم دسته هائی از اندو هها دلتنگی ها و اشتیاق ها همه چی دارن میان

آمدند

آمدند و مرا له کردند.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ترمه جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.terme.persianblog.ir

هیچ صدای غروب غزلها را شنیده ای
هیچ صدای مویه های شبانه زنی را شنیده ای
که در آوار تنهایی خویش
دلش را بدار کشید ه است ؟
نه گمان نمی برم
-----------------------------
سلام رضا جان امیدوارم که همچون شقایق در دشتهای بی آب همیشه عاشق بمانی و سبز شوی سبز تر از هرچه سبز
وقتی می آیی کوچه ها به ستاره ها اشاره می کنند

سهیلا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ

اگر مرد لحظه های بارانی

بدان تا ابد تو تنها نمی مانی

گل سرخت با تو زیباتر می شود

به عطر عشق تو دریاتر می شود

تمام روزهایش با تو یادگار

نفسهایش چو اهنگی بیقرار

سهیلا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

این حادثه که مرا تبدار و تو را بیمار کرد

نامش عشق بود و عاطفه هوشیار کرد

سهیلا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ

عشق پیچکی است که دیوار نمی شناسد

حالا خانه ی تو

خواه برجی باشد سر به فلک کشیده

یا تو

ان که

رنگش را افتاب ـمهتاب ندیده

ایلیاد شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://luna.blogsky.com

سلام دوست قدیمی!
ببخشید که مدتی بینمون فاصله افتاد.. ولی من هنوز شما رو یکی از بزرگترین دوستان اینترنتی خودم می دونم.

من مقداری فرق کردم... راستشو بخوای با چیزای جدیدی آشنا شدم که نمی تونم به این راحتی ها بفروشمشون. خوشحال می شم بازم با هم باشیم.

شیما شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://just-a-day.blogsky.com

سلام...
دوست داشتن همیشه مرارت های خاص خودشو به دنبال داره...آخه برای اینکه یه احساس صاف و خالص بشه نیاز داره از آزمایش های مختلفی سر بلند بیرون بیاد... نیاز داره تا جلوی تمام اتفاقا مقاومت کنه و اونوقته که ارزش پیدا می کنه....
اینه معنیه کلمه دوستت دارم...امیدوارم بتونیم دوست داشتن حقیقی رو لمس کنیم...
ممنون که بهم سر زدی...شاد باشی...یا حق!

سارا یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

اگر دوست داشتنمون برای خدا باشه نه له میشیم نه اندوهگین.همه عیب ما آدما همینه که هر چی میخوایم برا خودمونه نه برا خدا که از ازل تا ابد باقیه.و بدون تنها خداست که ما رو فقط به خاطر خودمون میخواد!

مهسا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.mahsa-sahebdeleeshg.blogfa.com

سلام اقارضا خیلی بیوفایی.....

اولندش که واسه تولدم نیومدی....

دوم اینکه چرا دیگه بهم سرنمیزنی.....

سوم اینکه تا من نیام نباید خبربدی که یه وب دیگه داری....

بد بد بد بد .....

به هرحال من اپم ومنتظرت ولی اپ بعدیم رو حتما بیا چون جنجال میخواهم راه بندازم....

منتظرتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد